Modalitate de livrare
Pentru comenzile livrate la domiciliu sau la adresa menționată în Comandă, folosim serviciul de curierat Sameday. Comenzile sunt livrabile doar pe teritoriul României.
Durata livrării
Comenzile plasate vor ajunge la destinație într-un interval de 3-5 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate, nivelul cererii firmei de curierat, condițiile meteorologice.
Prețul transportului
Prețul transportului va fi următorul:
- Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României, tariful este standard, de 17,99 lei (TVA inclus) la domiciliu și 11,99 lei la EasyBox-urile Sameday.
- Pentru comenzi ce depășesc 250 lei, transportul este gratuit.
Urmărirea livrării
După ce comanda va fi plasată către curier, se va genera un cod de urmărire. Vei putea vedea acest cod în Istoric Comenzi, la comanda actuală, pentru starea comenzii tale.
Lipsa unor produse din comandă
Există mai multe motive pentru care pot lipsi unele produse din comandă:
- Verifică e-mail-ul primit după finalizarea comenzii pentru a vedea dacă în lista finală apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca în timpul procesului de comandă produsul / produsele să lipsească din comanda ta.
- Verifică pachetul în detaliu pentru a te asigura că produsul lipsă nu este ascuns.
Dacă ai verificat toate posibilitățile menționate mai sus și bunurile încă lipsesc, contactează-ne la contact@luckystars.ro
Modalitate de plată
Se poate opta pentru plata cu cardul de credit / debit prin Netopia Payments sau pentru plata cu numerar.
Returnarea sau anularea comenzilor
Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub formă de voucher, se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expediție.
Plata transportului aferentă produsului returnat sau a produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.
La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate.
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost desfăcute.
- Produse care au fost testate, încercate sau utilizate.
- Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse.
- Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea / testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.
Procedeul de anulare al comenzilor
În cazul tuturor comenzilor (de produse sau vouchere online), anularea se realizează telefonic (la numărul de telefon +(40) 750 450 307 sau prin e-mail (la adresa contact@luckystars.ro), fără costuri suplimentare. În cazul produselor care au fost deja expediate, anularea nu se mai poate realiza, situația încadrându-se în Retururi.
Procedeul de returnare al produselor
PAS 1: Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
PAS 2: Contactați-ne prin e-mail la adresa: contact@luckystars.ro pentru a ne înștiința că urmează să trimiteți produsul retur.
PAS 3: Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur într-o formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
PAS 4: Expediați coletul prin serviciul de curierat rapid SAMEDAY la adresa: EMMA SMARKETING SRL, Calea Aurel Vlaicu, nr. 274, Arad.
Nu se acceptă la retur colete cu plata ramburs.
După recepționarea coletului veți fi contactat(ă) pe e-mail referitor la returul produsului dumneavoastră. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar în contul IBAN specificat în e-mail.
Atât suma înapoiată, cât și condițiile de returnare Nu includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).
În cazul în care se optează pentru:
- Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil, urmând să fiți contactat pentru comunicarea statusului noii livrări.
- Rambursarea contravalorii produsului, se va face în cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar.
- Returnarea contravalorii sub formă de voucher, pe care îl puteți folosi într-o viitoare comandă, aceasta va fi făcută în termen de maxim 5 zile de la recepționarea coletului cu produsele returnate.
Dacă produsul (produsele) nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.